Skaff deg en Google Scholar-profil
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Jeffrey A. GreeneProfessor, School of Education, University of North Carolina at Chapel HillVerifisert e-postadresse på email.unc.edu
- Matthew L BernackiAssociate Professor, University of North Carolina, Chapel HillVerifisert e-postadresse på unc.edu
- Kathleen M. GatesUniversity of North CarolinaVerifisert e-postadresse på unc.edu
- Kelly A HoganUniversity of North CarolinaVerifisert e-postadresse på email.unc.edu
- Christopher J. UrbanQuantitative Psychology Ph.D. Student, University of North Carolina at Chapel HillVerifisert e-postadresse på live.unc.edu
- Mladen RakovićLecturer, Faculty of Information Technology, Monash UniversityVerifisert e-postadresse på monash.edu
- Cynthia DemetriouUniversity of North Carolina WilmingtonVerifisert e-postadresse på uncw.edu
- Shelbi KuhlmannAssistant Professor, University of MemphisVerifisert e-postadresse på memphis.edu
- Rebekah FreedUNCVerifisert e-postadresse på live.unc.edu
- Charles C TappertProfessor of Computer Science, Pace UniversityVerifisert e-postadresse på pace.edu
- Linyu YuUNC Chapel HillVerifisert e-postadresse på live.unc.edu
- Rebekah F. DukeDoctoral Student, University of North Carolina at Chapel HillVerifisert e-postadresse på live.unc.edu
Følg
Robert D. Plumley
Student in PhD in Education, University of North Carolina at Chapel Hill
Verifisert e-postadresse på live.unc.edu