Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 16077 | 6867 |
h-indeks | 42 | 27 |
i10-indeks | 80 | 51 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Steven J. JacksonProfessor of Information Science and Science and Technology Studies, Cornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- Clark MillerProfessor, School for the Future of Innovation in Society, Arizona StateVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Jean-Christophe PlantinAssociate Professor, Media and Communications, London School of Economics and Political ScienceVerifisert e-postadresse på lse.ac.uk
- Cory KnobelCEO and Principal, Research At Work ConsultingVerifisert e-postadresse på raw.consulting
- Christian SandvigProfessor, University of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Christine L. BorgmanDistinguished Professor of Information Studies, UCLAVerifisert e-postadresse på ucla.edu
- Robin A WilliamsDirector, Institute for the Study of Science Technology & Innovation, University of EdinburghVerifisert e-postadresse på ed.ac.uk
- Melissa K. ChalmersUniversity of Michigan School of InformationVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Matthew MayernikVerifisert e-postadresse på ucar.edu
- David RibesHuman Centered Design and Engineering (HCDE) - University of WashingtonVerifisert e-postadresse på uw.edu
- R. Kelly GarrettProfessor & Director, School of Communication, Ohio State UniversityVerifisert e-postadresse på osu.edu
- Adrian JohnsMacLear Professor of History, University of ChicagoVerifisert e-postadresse på uchicago.edu
- Steve EasterbrookProfessor of Computer Science, University of TorontoVerifisert e-postadresse på cs.toronto.edu
- Richard B. RoodProfessor of Climate and Space Sciences and Engineering, University of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
Følg
Paul N. Edwards
WJ Perry Fellow, Stanford University; Prof of Information and History (Emeritus), Univ. of Michigan
Verifisert e-postadresse på stanford.edu - Startside