Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 922 | 715 |
h-indeks | 17 | 13 |
i10-indeks | 26 | 19 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Alan J. DalyProfessor of Education, University of California, San DiegoVerifisert e-postadresse på ucsd.edu
- Bart RientiesProfessor of Learning Analytics, Open University UK, Institute of Educational TechnologyVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Miguel del FresnoUNEDVerifisert e-postadresse på der.uned.es
- Wim GijselaersProfessor of Educational Sciences, Maastricht UniversityVerifisert e-postadresse på maastrichtuniversity.nl
- Ad NottenResearcher, UNU-MERIT, SBE, Maastricht UniversityVerifisert e-postadresse på maastrichtuniversity.nl
- Dirk Tempelaarassociate professor, Maastricht University School of Business and EconomicsVerifisert e-postadresse på maastrichtuniversity.nl
- Mien SegersHoogleraar Corporate Learning, Maastricht University School of Business and EconomicsVerifisert e-postadresse på maastrichtuniversity.nl
- Christine GreenhowProfessor of Educational Technology and Educational Psychology, Michigan State UniversityVerifisert e-postadresse på msu.edu
- Frank CornelissenProfessor of Innovation in Education, University of Amsterdam (the Netherlands)Verifisert e-postadresse på uva.nl
- Diana L. Brandon (Formerly Diana Ca...Florida State UniversityVerifisert e-postadresse på fsu.edu
- Dominik E. FROEHLICHUniversity of ViennaVerifisert e-postadresse på univie.ac.at
- Michael KerresUniversity of Duisburg-Essen, Learning LabVerifisert e-postadresse på uni-due.de
- Allison LittlejohnProfessor and Director, UCL Knowledge Lab, University College London, UKVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk