Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2015 | 1476 |
h-indeks | 19 | 19 |
i10-indeks | 24 | 23 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Pierre ChandonL'Oréal Chaired Professor of Marketing, INSEADVerifisert e-postadresse på insead.edu
- Daniel FernandesAssociate Professor of Marketing, Catholic University of PortugalVerifisert e-postadresse på ucp.pt
- David DuboisAssociate Professor of Marketing, INSEADVerifisert e-postadresse på insead.edu
- Yann CornilUniversity of British ColumbiaVerifisert e-postadresse på sauder.ubc.ca
- Carolina WerleGrenoble école de managementVerifisert e-postadresse på grenoble-em.com
- Elizabeth MillerUniversity of Massachusetts AmherstVerifisert e-postadresse på isenberg.umass.edu
- Mario PandelaereVirginia TechVerifisert e-postadresse på vt.edu
- Lan Nguyen ChaplinNorthwestern UniversityVerifisert e-postadresse på Northwestern.edu
- James BurroughsRolls-Royce Commonwealth Professor of Commerce, McIntire School of Commerce, University of VirginiaVerifisert e-postadresse på virginia.edu
- Alex GunzManchester Business SchoolVerifisert e-postadresse på mbs.ac.uk
- Bernd WeberDean, Faculty of Medicine, University of BonnVerifisert e-postadresse på ukb.uni-bonn.de
- Amitava ChattopadhyayINSEAD--The GlaxoSmithKline Chaired Professor of Corporate Innovation InnovationVerifisert e-postadresse på insead.edu
Følg
Nailya Ordabayeva
Associate Professor of Business Administration, Tuck School of Business, Dartmouth College
Verifisert e-postadresse på tuck.dartmouth.edu - Startside