Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2018 | |
---|---|---|
Sitater | 5934 | 2120 |
h-indeks | 21 | 19 |
i10-indeks | 31 | 23 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
Per Egil PedersenNorwegian School of Economics; University of South-Eastern NorwayVerifisert e-postadresse på usn.no
Paul KetelaarAssistant professor, Radboud University Nijmegen, the NetherlandsVerifisert e-postadresse på ru.nl
Debra ZahayProfessor of MarketingVerifisert e-postadresse på stedwards.edu
Sharon ShavittUniversity of Illinois at Urbana-Champaign, Walter H Stellner Professor of MarketingVerifisert e-postadresse på illinois.edu
Tiffany WhiteUniversity of IllinoisVerifisert e-postadresse på illinois.edu
Einar BreivikProfessor of Marketing, Norwegian School of EconomicsVerifisert e-postadresse på nhh.no
Jonathan van 't RietAssistant Professor, Radboud University NijmegenVerifisert e-postadresse på maw.ru.nl
Ruben KonigRadboud University NijmegenVerifisert e-postadresse på ru.nl
Edith G. SmitUniversity of AmsterdamVerifisert e-postadresse på uva.nl
Moniek BuijzenProfessor of Communication and Behavioral Change, Erasmus University RotterdamVerifisert e-postadresse på eur.nl
Håvard HansenProfessorVerifisert e-postadresse på emeriti.no
Tommy Staahl Gabrielsenprofessor of economicsVerifisert e-postadresse på econ.uib.no
Lars SørgardProfessor economics Norwegian School of EconomicsVerifisert e-postadresse på nhh.no
Hans Jarle KindNorwegian School of Economics Verifisert e-postadresse på nhh.no
Øivind Anti NilsenProfessor, Norwegian School of Economics, Dept. of EconomicsVerifisert e-postadresse på nhh.no
Følg
Helge Thorbjørnsen
Professor at NHH - Norwegian School of Economics
Verifisert e-postadresse på nhh.no