Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2369 | 2083 |
h-indeks | 19 | 18 |
i10-indeks | 21 | 20 |
Offentlig tilgang
Vis alle7 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Ben MarderUniversity of EdinburghVerifisert e-postadresse på ed.ac.uk
- Yvonne RogersUniversity College LondonVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- luk warlopProfessor of Marketing, BI Norwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på bi.no
- Simon JulierUCLVerifisert e-postadresse på cs.ucl.ac.uk
- Marta PizzettiEMLyon Business SchoolVerifisert e-postadresse på em-lyon.com
- Petros KoutsolamprosUniversity College LondonVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Raffaele FilieriProfessor of Digital Marketing, Audencia, Audencia Business School, Department of Marketing, FranceVerifisert e-postadresse på audencia.com
- Kirsten Cowan, Ph.D. Senior Lecturer i...University of EdinburghVerifisert e-postadresse på ed.ac.uk
- Joonas RokkaProfessor of Marketing, EMLYON Business SchoolVerifisert e-postadresse på em-lyon.com
- Kat DuffyAdam Smith Business School, University of Glasgow, UKVerifisert e-postadresse på glasgow.ac.uk
- Joachim ScholzAssistant Professor of Marketing, Brock UniversityVerifisert e-postadresse på brocku.ca
- Carlos VelascoBI Norwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på bi.no
- Olivia PETITKEDGE Business SchoolVerifisert e-postadresse på kedgebs.com
- Morana FudurićAssociate professor, University of Zagreb Faculty of Economics and BusinessVerifisert e-postadresse på efzg.unizg.hr
Følg
Ana Javornik
Senior Lecturer in Digital Marketing at University of Bristol Business School
Verifisert e-postadresse på bristol.ac.uk - Startside