Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1118 | 407 |
h-indeks | 16 | 11 |
i10-indeks | 22 | 11 |
Offentlig tilgang
Vis alle0 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Barbara BrownAssociate Professor & Associate Dean, Teaching & Learning, Werklund School of EducationVerifisert e-postadresse på ucalgary.ca
- Claudine MoïseProfesseure des universités Université Grenoble AlpesVerifisert e-postadresse på univ-grenoble-alpes.fr
- Janet GroenUniversity of CalgaryVerifisert e-postadresse på ucalgary.ca
- Sarah Elaine EatonAssociate Professor, Werklund School of Education, University of CalgaryVerifisert e-postadresse på ucalgary.ca
- D. Michele Jacobsen, PhDProfessor, Learning Sciences, Werklund School of Education, University of CalgaryVerifisert e-postadresse på ucalgary.ca
- Sharon FriesenProfessor, Werklund School of Education, University of CalgaryVerifisert e-postadresse på ucalgary.ca
- John ArchibaldProfessor of Linguistics, University of VictoriaVerifisert e-postadresse på uvic.ca
- Simone SmalaSenior Lecturer in Education, University of QueenslandVerifisert e-postadresse på uq.edu.au