Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 7079 | 1838 |
h-indeks | 28 | 20 |
i10-indeks | 36 | 22 |
Offentlig tilgang
Vis alle0 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Venkatesh ShankarTexas A&M UniversityVerifisert e-postadresse på mays.tamu.edu
- Rebecca Jen-Hui WangLehigh UniversityVerifisert e-postadresse på lehigh.edu
- Edward C MalthouseNorthwestern University: integrated marketing communications, industrial engineering and mgmt sciVerifisert e-postadresse på northwestern.edu
- Purushottam PapatlaUniversity of Wisconsin-MilwaukeeVerifisert e-postadresse på uwm.edu
- Gregory S. CarpenterKellogg School of Management, Northwestern UniversityVerifisert e-postadresse på kellogg.northwestern.edu
- Arvind RangaswamyPenn State UniversityVerifisert e-postadresse på psu.edu
- Shyam GopinathKelley School of Business, Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på iu.edu
- Gonca SoysalAssistant Professor, University of ArkansasVerifisert e-postadresse på uark.edu
- Richard BrieschSouthern Methodist University, Cox School of BusinessVerifisert e-postadresse på smu.edu
- Kanishka MisraProfessor of Marketing and Analytics, University of California, San DeigoVerifisert e-postadresse på ucsd.edu
- Eric T. AndersonKellogg School of Management, Northwestern UniversityVerifisert e-postadresse på northwestern.edu
- Vincent NijsAssistant Professor of Marketing, Rady School of ManagementVerifisert e-postadresse på rady.ucsd.edu
- Rakesh VohraUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på sas.upenn.edu
Følg
Lakshman Krishnamurthi
Professor of Marketing, Kellogg School, Northwestern University
Verifisert e-postadresse på kellogg.northwestern.edu