Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 248 | 211 |
h-indeks | 6 | 6 |
i10-indeks | 5 | 5 |
Offentlig tilgang
Vis alle6 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Martin SpannProfessor of Electronic Commerce & Digital Markets, LMU MunichVerifisert e-postadresse på lmu.de
- Klaus M. SchmidtProfessor of Economics, University of MunichVerifisert e-postadresse på lmu.de
- Daniel GuhlAssistant Professor of Consumer Behavior, Humboldt University BerlinVerifisert e-postadresse på hu-berlin.de
- Benedikt BergerUniversity of MünsterVerifisert e-postadresse på ercis.uni-muenster.de
- Gerald HäublProfessor of Marketing & Behavioral Science, University of AlbertaVerifisert e-postadresse på ualberta.ca
- Robert ZeithammerUCLAVerifisert e-postadresse på anderson.ucla.edu
- Christoph UngemachTUM School of ManagementVerifisert e-postadresse på tum.de
- Christoph FuchsUniversity of ViennaVerifisert e-postadresse på univie.ac.at