Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3069 | 2514 |
h-indeks | 24 | 22 |
i10-indeks | 30 | 30 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Paul P. MaglioProfessor of Management and Cognitive Science, UC MercedVerifisert e-postadresse på ucmerced.edu
- Roderick J. BrodieDepartment of Marketing University of Auckland Business SchoolVerifisert e-postadresse på auckland.ac.nz
- David AntonsProfessor and Director of the Institute for Technology and Innovation Management, RWTH AachenVerifisert e-postadresse på time.rwth-aachen.de
- Torsten Oliver SalgeProfessor and Co-Director of the Institute for Technology & Innovation Management, RWTH AachenVerifisert e-postadresse på time.rwth-aachen.de
- Amol M. Joshi, PhD, MS, MBABern Beatty Fellow and Associate Professor of Strategic Management, Wake Forest UniversityVerifisert e-postadresse på wfu.edu
- Stan KaranasiosUniversity of QueenslandVerifisert e-postadresse på uq.edu.au
- Janet R. McColl-KennedyProfessor of Marketing, The University of Queensland, University of CambridgeVerifisert e-postadresse på business.uq.edu.au
- Andrew Burton-JonesProfessor, UQ Business School, The University of QueenslandVerifisert e-postadresse på business.uq.edu.au
Følg
Christoph F. Breidbach
Business School, The University of Queensland
Verifisert e-postadresse på business.uq.edu.au - Startside