Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1447 | 1335 |
h-indeks | 18 | 16 |
i10-indeks | 27 | 25 |
Offentlig tilgang
Vis alle13 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Elsbeth SternProfessorin für Psychologie ETH ZürichVerifisert e-postadresse på ifv.gess.ethz.ch
- Lennart SchalkPH SchwyzVerifisert e-postadresse på phsz.ch
- Michael SchneiderProfessor for Educational Psychology, Trier UniversityVerifisert e-postadresse på uni-trier.de
- Kelly Trezise, PhDDirector of Research and Product Development, Math Made VisibleVerifisert e-postadresse på mathmadevisible.com
- Jake McMullenDepartment of Teacher Education, University of TurkuVerifisert e-postadresse på utu.fi
- Esther ZieglerLernConsulting company / www.lernconsulting.ch, lecturer at ETH ZurichVerifisert e-postadresse på gess.ethz.ch
- Demet SoyyilmazUniversity of CopenhagenVerifisert e-postadresse på alumni.ku.dk
- Šimon KucharskýTU DortmundVerifisert e-postadresse på uva.nl
- Quentin F. GronauUniversity of NewcastleVerifisert e-postadresse på newcastle.edu.au
- Alexander EtzUniversity of Texas at AustinVerifisert e-postadresse på utexas.edu
- Maria L F AganHeinrich-Heine-Universität DüsseldorfVerifisert e-postadresse på hhu.de
- Aart FrankenUtrecht UniversityVerifisert e-postadresse på uu.nl
- Marike H. F. DeutzSenior Researcher at GGz CentraalVerifisert e-postadresse på ggzcentraal.nl
- Jon StarProfessor, Harvard Graduate School of EducationVerifisert e-postadresse på harvard.edu
Følg