Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1902 | 1515 |
h-indeks | 16 | 16 |
i10-indeks | 19 | 19 |
Offentlig tilgang
Vis alle19 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Dan GoldhaberUniversity of WashingtonVerifisert e-postadresse på uw.edu
- Roddy TheobaldCALDER, American Institutes for ResearchVerifisert e-postadresse på air.org
- Ben BackesAmerican Institutes for Research / CALDERVerifisert e-postadresse på air.org
- Nick Huntington-KleinSeattle UniversityVerifisert e-postadresse på seattleu.edu
- Emanuele BardelliSanta Rosa City SchoolsVerifisert e-postadresse på srcs.k12.ca.us
- Zeyu XuAmerican Institutes for ResearchVerifisert e-postadresse på air.org
- Trevor GratzUniversity of WashingtonVerifisert e-postadresse på uw.edu
- Cory KoedelUniversity of MissouriVerifisert e-postadresse på missouri.edu
- Matthew RonfeldtUniversity of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Amy N. FarleyAssociate Professor of Educational Leadership & Policy Studies, University of CincinnatiVerifisert e-postadresse på uc.edu
Følg
James Cowan
Center for the Analysis of Longitudinal Data in Education Research, American Institutes for Research
Verifisert e-postadresse på air.org - Startside