Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1407 | 1185 |
h-indeks | 17 | 15 |
i10-indeks | 26 | 23 |
Offentlig tilgang
Vis alle7 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Steffen GrønnebergProfessor of Statistics at BI Norwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på bi.no
- Oddny Judith SolheimProfessor in Special Needs Education, University of StavangerVerifisert e-postadresse på uis.no
- Ulf Henning OlssonProvost and Professor, BI Norwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på bi.no
- Per Henning UppstadUniversity of Stavanger, National Center for Reading Education and ResearchVerifisert e-postadresse på uis.no
- Geir DahlUniversity of OsloVerifisert e-postadresse på math.uio.no
- Anna Steen-UtheimLearningLab, Norwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på bi.no
- Katerina M. MarcoulidesUniversity of MinnesotaVerifisert e-postadresse på umn.edu
- Erin McTigue, Ph.D.Researcher & Associate Prof II; University of StavangerVerifisert e-postadresse på uis.no
- Kjersti LundetræNorwegian Centre for Reading Education and Research, University of StavangerVerifisert e-postadresse på uis.no
- Jan C. FrijtersBrock UniversityVerifisert e-postadresse på brocku.ca
- Luis GouveiaProfessor Catedrático da faculdade de Ciências da Universidade de LisboaVerifisert e-postadresse på fc.ul.pt
- Truls FlatbergSenior Research Scientist at SINTEF IndustryVerifisert e-postadresse på sintef.no
- George MarcoulidesVerifisert e-postadresse på ucsb.edu