Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1261 | 1256 |
h-indeks | 7 | 7 |
i10-indeks | 7 | 7 |
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Christian KowalkowskiProfessor of Industrial Marketing, Linköping University; Research Fellow, Hanken School of EconomicsVerifisert e-postadresse på liu.se
- Bård TronvollProfessor of Marketing, Inland Norway University of Applied Sciences, Norway and CTF - KarlstadVerifisert e-postadresse på tronvoll.no
- David SörhammarProfessor, Inland Norway University of Applied Sciences | CREDSVerifisert e-postadresse på inn.no
- Suvi NenonenProfessor, Stockholm School of EconomicsVerifisert e-postadresse på hhs.se
- Pennie FrowProfessor, University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Adrian PayneProfessor of Marketing EmeritusVerifisert e-postadresse på unsw.edu.au
- Johanna GummerusProfessor of Marketing, Hanken School of EconomicsVerifisert e-postadresse på hanken.fi
- Zsófia TóthAssociate Professor in Marketing and Management at Durham University, United KingdomVerifisert e-postadresse på durham.ac.uk
- Kaj StorbackaProfessor, Hanken School of EconomicsVerifisert e-postadresse på hanken.fi
Følg
Alexey Sklyar
Assistant Professor, Linköping University
Verifisert e-postadresse på liu.se - Startside