Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 558 | 401 |
h-indeks | 9 | 8 |
i10-indeks | 8 | 6 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Pieter de VriesDelft University of TechnologyVerifisert e-postadresse på tudelft.nl
- Dragan GasevicProfessor of Learning Analytics, Monash UniversityVerifisert e-postadresse på monash.edu
- Srećko JoksimovićSenior Lecturer: Education Futures, University of South AustraliaVerifisert e-postadresse på unisa.edu.au
- Vitomir KovanovićAssociate Professor, University of South AustraliaVerifisert e-postadresse på unisa.edu.au
- Oleksandra PoquetTechnical University of Munich and University of South AustraliaVerifisert e-postadresse på tum.de
- Shane DawsonExecutive Dean: Education Futures, University of South AustraliaVerifisert e-postadresse på unisa.edu.au
- Marek HatalaSchool of Interactive Arts & Technology, Simon Fraser UniversityVerifisert e-postadresse på sfu.ca
- George SiemensUniversity of South AustraliaVerifisert e-postadresse på unisa.edu.au
- GraesserProfessor of Psychology and Institute for Intelligent Systems, University of MemphisVerifisert e-postadresse på memphis.edu
- PD Dr. habil. Yves JeanrenaudLudwig-Maximilians-Universität (LMU) MünchenVerifisert e-postadresse på soziologie.uni-muenchen.de
- Stephan LukoschProfessor, HIT Lab NZ, University of CanterburyVerifisert e-postadresse på canterbury.ac.nz
- Gwendolyn KolfschotenDelft university of technologyVerifisert e-postadresse på tudelft.nl
- Markus KraftUniversity of Cambridge, Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på cam.ac.uk
- Nia NixonSchool of Education, University of California, IrvineVerifisert e-postadresse på uci.edu