Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3641 | 2085 |
h-indeks | 31 | 28 |
i10-indeks | 59 | 50 |
Offentlig tilgang
Vis alle31 artikler
9 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Jake McMullenDepartment of Teacher Education, University of TurkuVerifisert e-postadresse på utu.fi
- Pekka RäsänenTurku Research Institute for Learning Analytics TRILA, University of TurkuVerifisert e-postadresse på utu.fi
- Bert De SmedtProfessor, Faculty of Psychology and Educational Sciences, University of LeuvenVerifisert e-postadresse på ppw.kuleuven.be
- Koen VeermansSenior researcher, Turku Institute for Advanced Studies & Teacher Education, Turku UniversityVerifisert e-postadresse på utu.fi
- Daniel AnsariProfessor, Department of Psychology & Faculty of Education, University of Western OntarioVerifisert e-postadresse på uwo.ca
- Michael SchneiderProfessor for Educational Psychology, Trier UniversityVerifisert e-postadresse på uni-trier.de
- Jo van hoofKU LeuvenVerifisert e-postadresse på ppw.kuleuven.be
- Matthew InglisLoughborough UniversityVerifisert e-postadresse på lboro.ac.uk
- Lara AlcockLoughborough UniversityVerifisert e-postadresse på lboro.ac.uk
- Wim Van DoorenKU LeuvenVerifisert e-postadresse på kuleuven.be
- Guenter EsserProfessor of Clinical Psychology and Psychotherapy, University of PotsdamVerifisert e-postadresse på uni-potsdam.de
- Pekka RäsänenProfessor, Economic Sociology, University of Turku, FinlandVerifisert e-postadresse på utu.fi