Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 133 | 103 |
h-indeks | 9 | 6 |
i10-indeks | 7 | 4 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Pål AarsandProfessor in Sociology of Education, Norwegian University of Science and Technology (NTNU)Verifisert e-postadresse på ntnu.no
- Kristine AskAssociate Professor, Norwegian University of Science and TechnologyVerifisert e-postadresse på ntnu.no
- Stine Thordarson MoltubakkUniversitetsbibliotekar ved NTNUVerifisert e-postadresse på ntnu.no
- Jenny M. BergschöldSINTEF DigitalVerifisert e-postadresse på sintef.no
- Karianne FranckAssociate professorVerifisert e-postadresse på dmmh.no
- Claudia MitchellProfessor of Education, McGill UniverityVerifisert e-postadresse på mcgill.ca
- Marek TesarProfessor, Faculty of Education, University of AucklandVerifisert e-postadresse på auckland.ac.nz
- Zsuzsa MilleiProfessor, Faculty of Education and Culture, Tampere University, FinlandVerifisert e-postadresse på tuni.fi
- Walter KohanUniversidade do Estado do Rio de JaneiroVerifisert e-postadresse på uerj.br
- Riikka HohtiFinnish Academy Research Fellow, Tampere University, University of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- César Donizetti Pereira LeiteProfessor de Psicologia e Educação e Psicologia do Desenvolvimento na Universidade Estadual PaulistaVerifisert e-postadresse på unesp.br
- Marit UrsinNorwegian Centre for Child Research, NTNUVerifisert e-postadresse på ntnu.no
- Tatek AbebeProfessor of Childhood StudiesVerifisert e-postadresse på ntnu.no
- Helga Isfold (Sigurðardóttir)Associate professor in Games, IT & Learning, Nord UniversityVerifisert e-postadresse på nord.no