Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1066 | 682 |
h-indeks | 16 | 15 |
i10-indeks | 24 | 19 |
Offentlig tilgang
Vis alle19 artikler
5 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- GraesserProfessor of Psychology and Institute for Intelligent Systems, University of MemphisVerifisert e-postadresse på memphis.edu
- Zhiqiang CaiUW-MadisonVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Fazel Keshtkar, Ph.D.Associate Professor of Computer Science, St John's UniversityVerifisert e-postadresse på stjohns.edu
- James W. PennebakerProfessor of Psychology, University of Texas at AustinVerifisert e-postadresse på mail.utexas.edu
- David Williamson ShafferSears Bascom Professor of Learning Analytics, University of Wisconsin-MadisonVerifisert e-postadresse på education.wisc.edu
- Carol ForsythEducational Testing ServiceVerifisert e-postadresse på ets.org
- Borhan SameiUniversity of MemphisVerifisert e-postadresse på memphis.edu
- Michael Sao PedroApprendisVerifisert e-postadresse på apprendis.com
- Vasile RusThe University of MemphisVerifisert e-postadresse på memphis.edu
- Allan JeongFlorida State UniversityVerifisert e-postadresse på fsu.edu
- Philip PavlikCarnegie Mellon University, University of MemphisVerifisert e-postadresse på memphis.edu
- Xiangen HuChair Professor of Learning Sciences and Technologies, Hong Kong Polytechnic UniversityVerifisert e-postadresse på polyu.edu.hk
- Andrew J. HamptonChristian Brothers UniversityVerifisert e-postadresse på cbu.edu
- Keith ShubeckPh.D., University of MemphisVerifisert e-postadresse på memphis.edu
- Andrew OlneyInstitute for Intelligent Systems and Department of Psychology, University of MemphisVerifisert e-postadresse på memphis.edu
- Jiangang HaoEducational Testing ServiceVerifisert e-postadresse på ets.org
- Nia NixonSchool of Education, University of California, IrvineVerifisert e-postadresse på uci.edu