Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1126 | 803 |
h-indeks | 8 | 8 |
i10-indeks | 8 | 8 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Valerie ShuteFlorida State UniversityVerifisert e-postadresse på fsu.edu
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Jaclyn OcumpaughAssociate Director, Penn Center for Learning Analytics, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Sidney D'MelloUniversity of Colorado BoulderVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- Nigel BoschSchool of Information Sciences and Department of Educational Psychology, University of IllinoisVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Samuel GreiffFull Professor, Goethe-University Frankfurt, GermanyVerifisert e-postadresse på psych.uni-frankfurt.de
- Timothy J. WrightDunlap and Associates, IncVerifisert e-postadresse på CARDINAL.WJU.EDU
- Benjamin NyeUniversity of Southern California, Institute for Creative TechnologiesVerifisert e-postadresse på ict.usc.edu
- Xiangen HuChair Professor of Learning Sciences and Technologies, Hong Kong Polytechnic UniversityVerifisert e-postadresse på polyu.edu.hk
- Elena NovakKent State UniversityVerifisert e-postadresse på kent.edu
- Robert ReiserFlorida State University
Følg
Weinan Zhao
Assistant Professor, Olivet University
Verifisert e-postadresse på olivetuniversity.edu