Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3763 | 1767 |
h-indeks | 27 | 18 |
i10-indeks | 53 | 28 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Paul LefrereOpen University UKVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Chee-Kit LooiProfessor, Education University of Hong KongVerifisert e-postadresse på eduhk.hk
- Wenli Chen 陈文莉Associate Professor, National Institute of Education, Nanyang Technological University SingaporeVerifisert e-postadresse på nie.edu.sg
- Wong Su LuanUniversiti Putra MalaysiaVerifisert e-postadresse på putra.upm.edu.my
- Xiaoqing GU/顾小清East China Normal UniversityVerifisert e-postadresse på ses.ecnu.edu.cn
- Sue SmithLecturer in Education, Charles Darwin UniversityVerifisert e-postadresse på cdu.edu.au
- Siu-Cheung KongThe Education University of Hong KongVerifisert e-postadresse på eduhk.hk
- Weiqin ChenProfessor of HCI and Unversal Design of ICT, Oslo Metropolitan UniversityVerifisert e-postadresse på oslomet.no
- Norm FriesenProfessor, Educational Technology, Boise State UniversityVerifisert e-postadresse på boisestate.edu
- Lung-Hsiang Wong 黄龙翔National Institute of Education, Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på nie.edu.sg
- khalid ali khanMathematics, Mathematics Education, Charles Darwin UniversityVerifisert e-postadresse på cdu.edu.au
- Frans Van AsscheResearcher at University of LeuvenVerifisert e-postadresse på cs.kuleuven.be
- Eunice SariUX IndonesiaVerifisert e-postadresse på uxindo.com
- Robby RobsonEduworks CorporationVerifisert e-postadresse på eduworks.com