Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1379 | 823 |
h-indeks | 19 | 15 |
i10-indeks | 35 | 22 |
Offentlig tilgang
Vis alle13 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Professor Jinfa Cai, Ph.D.University of DelawareVerifisert e-postadresse på udel.edu
- Michael D. SteeleAssociate Professor of Curriculum and Instruction, University of Wisconsin-MilwaukeeVerifisert e-postadresse på uwm.edu
- Samuel OttenAssociate Professor of Mathematics Education, University of MissouriVerifisert e-postadresse på missouri.edu
- John PeleskoProfessor of Mathematical Sciences, University of DelawareVerifisert e-postadresse på math.udel.edu
- Karl W. KoskoProfessor, Kent State UniversityVerifisert e-postadresse på kent.edu
- Patricio HerbstUniversity of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Gloria Stillmanformerly AUSTRALIAN CATHOLIC UNIVERSITY(BALLARAT)Verifisert e-postadresse på acu.edu.au
- Geoff WakeUniversity of NottinghamVerifisert e-postadresse på nottingham.ac.uk
- Gabriele KaiserUniversity of Hamburg, Nord UniversityVerifisert e-postadresse på uni-hamburg.de
- Vince GeigerAustralian Catholic University - Learning Sciences Institute AustraliaVerifisert e-postadresse på acu.edu.au
- Lyn EnglishQueensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Kate R. JohnsonBrigham Young UniversityVerifisert e-postadresse på mathed.byu.edu
- AnnaMarie ConnerProfessor of Mathematics Education, University of GeorgiaVerifisert e-postadresse på uga.edu
- Susanne StrachotaTufts UniversityVerifisert e-postadresse på tufts.edu