Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1311 | 974 |
h-indeks | 9 | 9 |
i10-indeks | 9 | 9 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Alexander MinnaertProfessor of Education and Educational PsychologyVerifisert e-postadresse på rug.nl
- Lisette HornstraUtrecht UniversityVerifisert e-postadresse på uu.nl
- Christine Rubie-DaviesProfessor of Education, University of Auckland; Academica University of Applied Sciences, AmsterdamVerifisert e-postadresse på auckland.ac.nz
- Hinke EndedijkLeiden UniversityVerifisert e-postadresse på fsw.leidenuniv.nl
- Arnout Willem KoornneefAssistant Professor Leiden UniversityVerifisert e-postadresse på fsw.leidenuniv.nl
- Barbara FlungerAssistant Professor of Education, Utrecht UniversityVerifisert e-postadresse på uu.nl
Følg
Kim Stroet
Educational Sciences, Leiden University
Verifisert e-postadresse på fsw.leidenuniv.nl - Startside