Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 304 | 282 |
h-indeks | 10 | 9 |
i10-indeks | 10 | 7 |
Offentlig tilgang
Vis alle9 artikler
3 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Luc PaquetteAssociate Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Jaclyn OcumpaughAssociate Director, Penn Center for Learning Analytics, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Gautam BiswasCornelius Vanderbilt Professor of Engineering; Professor of Computer Science and EngineeringVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- Alexandra L. AndresUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på gse.upenn.edu
- Nigel BoschSchool of Information Sciences and Department of Educational Psychology, University of IllinoisVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Jody Clarke-MiduraUtah State UniversityVerifisert e-postadresse på usu.edu
- Michael Sao PedroApprendisVerifisert e-postadresse på apprendis.com
- Neil HeffernanProfessor of Computer Science, Director of the Learning Sciences and TechnologiesVerifisert e-postadresse på cs.wpi.edu
- Maria Ofelia "Sweet" Z. San PedroData Scientist at RobloxVerifisert e-postadresse på roblox.com
Følg
Yang Jiang
Educational Testing Service; Columbia University; Harvard University
Verifisert e-postadresse på tc.columbia.edu