Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 19728 | 7340 |
h-indeks | 64 | 46 |
i10-indeks | 127 | 92 |
Offentlig tilgang
Vis alle13 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Scott L. ThomasPresident, Sterling College, Craftsbury, Vermont USAVerifisert e-postadresse på sterlingcollege.edu
- Heather Rowan-KenyonBoston CollegeVerifisert e-postadresse på bc.edu
- Watson Scott SwailEducational Policy InstituteVerifisert e-postadresse på educationalpolicy.org
- Zakir JumakulovKazakh National Womens Teacher Training UniversityVerifisert e-postadresse på qyzpu.edu.kz
- Marvin A TitusUniversity of MarylandVerifisert e-postadresse på umd.edu
- Jeremy Wright-KimAssistant Professor, University of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Kata OroszAssistant Professor at Central European UniversityVerifisert e-postadresse på ceu.edu
- Nicole Wang-TrexlerVanguardVerifisert e-postadresse på vanguard.com
- Noah D DreznerProfessor, Teachers College, Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på tc.columbia.edu
- Adil AshirbekovNazarbayev University Graduate School of EducationVerifisert e-postadresse på nu.edu.kz
- ELAINE W. LEIGHRAND CorporationVerifisert e-postadresse på rand.org
- Jeffrey F. MilemUniversity of California, Santa BarbaraVerifisert e-postadresse på ucsb.edu
- Susan A. YoonUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Henry MayCRESP Director & Associate Professor of Education, University of DelawareVerifisert e-postadresse på udel.edu