Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3213 | 1492 |
h-indeks | 21 | 13 |
i10-indeks | 33 | 16 |
Offentlig tilgang
Vis alle21 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Neil HeffernanProfessor of Computer Science, Director of the Learning Sciences and TechnologiesVerifisert e-postadresse på cs.wpi.edu
- Ken KoedingerHCII, Carnegie Mellon UniversityVerifisert e-postadresse på cmu.edu
- Jeremy RoschelleExecutive Director, Learning Sciences, Digital PromiseVerifisert e-postadresse på digitalpromise.org
- Craig A. Mason, Ph.D.University of MaineVerifisert e-postadresse på maine.edu
- Joseph BeckWorcester Polytechnic InstituteVerifisert e-postadresse på wpi.edu
- Zachary A. PardosAssociate Professor at UC BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- Manasi VartakMITVerifisert e-postadresse på csail.mit.edu
- Cynthia M. D'AngeloAssistant Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Rachel L. Beattie, PhDThe Carnegie Foundation for the Advancement of TeachingVerifisert e-postadresse på carnegiefoundation.org
- Erika D. Tate, PhDBluknowledge LLCVerifisert e-postadresse på bluknowledge.com
- Diego Zapata-RiveraDistinguished Presidential Appointee, Educational Testing ServiceVerifisert e-postadresse på ets.org
- Alex J. BowersProfessor of Education Leadership, Teachers College, Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på exchange.tc.columbia.edu
- Robert MislevyUniversity of Maryland (Emeritus); Educational Testing Service (retired)Verifisert e-postadresse på umd.edu
- Erica SnowSRI InternationalVerifisert e-postadresse på asu.edu