Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 9856 | 4692 |
h-indeks | 54 | 38 |
i10-indeks | 140 | 111 |
Offentlig tilgang
Vis alle11 artikler
7 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Lara AlcockLoughborough UniversityVerifisert e-postadresse på lboro.ac.uk
- Matthew InglisLoughborough UniversityVerifisert e-postadresse på lboro.ac.uk
- Arthur B. PowellProfessor of Mathematics Education, Rutgers UniversityVerifisert e-postadresse på newark.rutgers.edu
- Hollylynne LeeNC State UniversityVerifisert e-postadresse på ncsu.edu
- Yvonne LaiUniversity of Nebraska-LincolnVerifisert e-postadresse på unl.edu
- Paola IannoneUniversity of EdinburghVerifisert e-postadresse på ed.ac.uk
- Sean LarsenPortland State UniversityVerifisert e-postadresse på pdx.edu
- Adrian SimpsonPrincipal of St. Mary’s College, Durham UniversityVerifisert e-postadresse på durham.ac.uk
- Cindy Hmelo-SilverDistinguished Professor of Learning Sciences, Barbara B. Jacobs Chair in Education and TechnologyVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Karl W. KoskoProfessor, Kent State UniversityVerifisert e-postadresse på kent.edu
- Michelle CirilloUniversity of DelawareVerifisert e-postadresse på udel.edu
- Manya Raman-SundströmAssociate Professor of Mathematics Education, Umeå University and UFM research groupVerifisert e-postadresse på umu.se