Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 11209 | 5223 |
h-indeks | 45 | 35 |
i10-indeks | 98 | 72 |
Offentlig tilgang
Vis alle14 artikler
4 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Alexandre J.S. MorinDepartement of Psychology, Concordia UniversityVerifisert e-postadresse på concordia.ca
- Frederic N. BriereProfessor of psychoeducation, University of MontréalVerifisert e-postadresse på umontreal.ca
- Richard E TremblayUniversity College Dublin and University of MontrealVerifisert e-postadresse på ucd.ie
- Philip C. AbramiCentre for the Study of Learning & Performance, Concordia UniversityVerifisert e-postadresse på education.concordia.ca
- Robert CrosnoeDepartment of Sociology and Population Research Center, University of Texas at AustinVerifisert e-postadresse på austin.utexas.edu
- Benjamin NagengastUniversity of TübingenVerifisert e-postadresse på uni-tuebingen.de
- Robert M. BernardDistinguished Professor Emeritus, Concordia UniversityVerifisert e-postadresse på concordia.ca
- Galand BenoitUCLouvain, Psychological Sciences Research Institute, GIRSEFVerifisert e-postadresse på uclouvain.be
- Frank VitaroProfessor of Psycho-education, University of MontrealVerifisert e-postadresse på umontreal.ca
- Sylvie C. Cartierprofesseure, Universite de MontrealVerifisert e-postadresse på umontreal.ca
- Deborah ButlerProfessor of Education, University of British ColumbiaVerifisert e-postadresse på ubc.ca
- kawachi iHarvardVerifisert e-postadresse på hsph.harvard.edu
- Roman PabayoUniversity of Alberta School of Public HealthVerifisert e-postadresse på ualberta.ca
- Kyriakides, L.University of CyprusVerifisert e-postadresse på ucy.ac.cy
Følg