Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 5740 | 4664 |
h-indeks | 36 | 33 |
i10-indeks | 63 | 59 |
Offentlig tilgang
Vis alle8 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Stephen KilgusProfessor, School Psychology, University of Wisconsin-MadisonVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Katie EklundAssociate Professor, Department of Educational Psychology, University of Wisconsin-MadisonVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Natasha SegoolAssociate Professor, University of HartfordVerifisert e-postadresse på hartford.edu
- Laura L. PendergastTemple UniversityVerifisert e-postadresse på temple.edu
- Dave Putwain, David Putwain, D W Pu...Professor, Liverpool John Moores UniversityVerifisert e-postadresse på ljmu.ac.uk
- Elina SaekiCalifornia State University, Los AngelesVerifisert e-postadresse på calstatela.edu
- CRYSTAL N TAYLORAssistant Professor; Appalachian State UniversityVerifisert e-postadresse på appstate.edu
- Wesley SimsAssistant Professor, University of California, RiversideVerifisert e-postadresse på ucr.edu
- Eun Sook KimUniversity of South FloridaVerifisert e-postadresse på usf.edu
- Lia SandilosLehigh UniversityVerifisert e-postadresse på lehigh.edu
- Riley-TillmanUniversity of MissouriVerifisert e-postadresse på missouri.edu
- Stephanie IaccarinoGraduate Student, Temple UniversityVerifisert e-postadresse på temple.edu
- Jason Gallant, Ph.D., L.P.Boys Town Central FloridaVerifisert e-postadresse på boystown.org
- Alexander M. SchoemannEast Carolina University - Department of PsychologyVerifisert e-postadresse på ecu.edu
- Wes Bonifay, Ph.D.University of Missouri - ColumbiaVerifisert e-postadresse på missouri.edu
- Tyler L. RenshawAssociate Professor, Psychology Department, Utah State UniversityVerifisert e-postadresse på usu.edu