Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2111 | 1554 |
h-indeks | 13 | 12 |
i10-indeks | 14 | 13 |
Medforfattere
- Baohong SunCheung Kong Graduate School of BusinessVerifisert e-postadresse på andrew.cmu.edu
- Alan Lewis MontgomeryProfessor, Carnegie Mellon UniversityVerifisert e-postadresse på cmu.edu
- Ramayya KrishnanCarnegie Mellon UniversityVerifisert e-postadresse på cmu.edu
- Kinshuk JerathArthur F Burns Professor of Free and Competitive Enterprise, Professor of Business, MarketingVerifisert e-postadresse på columbia.edu
- Michael TrusovUniversity of MarylandVerifisert e-postadresse på umd.edu
- Michael D. SmithJ. Erik Jonsson Professor of Information Technology and Marketing, Carnegie Mellon UniversityVerifisert e-postadresse på andrew.cmu.edu
- Xian GuAssistant Professor of Marketing, Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på iu.edu
- P.K. KannanProfessor of Marketing, University of MarylandVerifisert e-postadresse på umd.edu
- sunder kekrecarnegie mellonVerifisert e-postadresse på andrew.cmu.edu
- Param Vir SinghCarnegie Bosch Professor of Business Technologies and Marketing, Tepper School ofVerifisert e-postadresse på cmu.edu
- kannan srinivasanProfessor, Carnegie Mellon UniversityVerifisert e-postadresse på andrew.cmu.edu
- Puneet ManchandaIsadore and Leon Winkelman Professor, Professor of Marketing, Ross School of Business, University ofVerifisert e-postadresse på umich.edu
- H. Alice LiThe Ohio State UniversityVerifisert e-postadresse på osu.edu
- S. RaghavanSmith School of Business University of MarylandVerifisert e-postadresse på umd.edu
- Z. Eddie NingAssistant Professor of Marketing and Behavioural Science, University of British Columbia SauderVerifisert e-postadresse på sauder.ubc.ca
- Kunpeng ZhangAssociate Professor at University of MarylandVerifisert e-postadresse på umd.edu
Følg
Liye Ma
Associate Professor of Marketing, Robert H. Smith School of Business, University of Maryland
Verifisert e-postadresse på umd.edu