Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2142 | 1874 |
h-indeks | 23 | 23 |
i10-indeks | 32 | 32 |
Offentlig tilgang
Vis alle6 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Maja Arslanagic-KalajdzicProfessor of Marketing, University of Sarajevo, School of Economics and Business SarajevoVerifisert e-postadresse på efsa.unsa.ba
- Milena MicevskiAssociate Professor, Copenhagen Business School, DenmarkVerifisert e-postadresse på cbs.dk
- Nathaniel BosoKwame Nkrumah University of Science & TechnologyVerifisert e-postadresse på knust.edu.gh
- Melika Husić-MehmedovićUniversity of Sarajevo, School of Economics and BusinessVerifisert e-postadresse på efsa.unsa.ba
- Nick LeeWarwick Business SchoolVerifisert e-postadresse på wbs.ac.uk
- Vesna ŽabkarFull professor of marketing, University of Ljubljana, School of Economics and BusinessVerifisert e-postadresse på ef.uni-lj.si
- Dr Belinda DewsnapSchool of Business & Economics, Loughborough University, UK.Verifisert e-postadresse på lboro.ac.uk
- Nina MichaelidouLoughborough UniversityVerifisert e-postadresse på lboro.ac.uk
- Claude ObadiaProfessor of International Business, ESCE ParisVerifisert e-postadresse på esce.fr
- richard plankProfessor of Marketing University of South FloridaVerifisert e-postadresse på usf.edu
Følg
Selma Kadic-Maglajlic
Associate Professor of Marketing, Copenhagen Business School
Verifisert e-postadresse på cbs.dk