Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1942 | 1678 |
h-indeks | 23 | 22 |
i10-indeks | 31 | 31 |
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
Maja Arslanagic-KalajdzicProfessor of Marketing, University of Sarajevo, School of Economics and Business SarajevoVerifisert e-postadresse på efsa.unsa.ba
Milena MicevskiAssociate Professor, Copenhagen Business School, DenmarkVerifisert e-postadresse på cbs.dk
Nathaniel BosoKwame Nkrumah University of Science & TechnologyVerifisert e-postadresse på knust.edu.gh
Melika Husić-MehmedovićUniversity of Sarajevo, School of Economics and BusinessVerifisert e-postadresse på efsa.unsa.ba
Nick LeeWarwick Business SchoolVerifisert e-postadresse på wbs.ac.uk
Vesna ŽabkarFull professor of marketing, University of Ljubljana, School of Economics and BusinessVerifisert e-postadresse på ef.uni-lj.si
Dr Belinda DewsnapSchool of Business & Economics, Loughborough University, UK.Verifisert e-postadresse på lboro.ac.uk
Nina MichaelidouLoughborough UniversityVerifisert e-postadresse på lboro.ac.uk
Claude ObadiaProfessor of International Business, ESCE ParisVerifisert e-postadresse på esce.fr
richard plankProfessor of Marketing University of South FloridaVerifisert e-postadresse på usf.edu
Følg![Selma Kadic-Maglajlic](https://scholar.googleusercontent.com/citations?view_op=view_photo&user=NbinKq4AAAAJ&citpid=4)
Selma Kadic-Maglajlic
Associate Professor of Marketing, Copenhagen Business School
Verifisert e-postadresse på cbs.dk