Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 346 | 311 |
h-indeks | 8 | 8 |
i10-indeks | 8 | 8 |
Offentlig tilgang
Vis alle9 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Narine YegoryanPostdoc at Institute of Marketing, Humboldt University BerlinVerifisert e-postadresse på hu-berlin.de
- Sebastian GabelRotterdam School of Management, Erasmus UniversityVerifisert e-postadresse på rsm.nl
- Friederike PaetzVerifisert e-postadresse på tu-clausthal.de
- Lucas StichJulius-Maximilians-Universität WürzburgVerifisert e-postadresse på uni-wuerzburg.de
- Martin SpannProfessor of Electronic Commerce & Digital Markets, LMU MunichVerifisert e-postadresse på lmu.de
- Ossama ElshiewyGfK (Nuremberg, Germany)Verifisert e-postadresse på gwdg.de
- Yasemin BoztugGeorg-August-Universität GöttingenVerifisert e-postadresse på wiwi.uni-goettingen.de
- Thomas KneibChair of Statistics, Georg-August-University GöttingenVerifisert e-postadresse på uni-goettingen.de
Følg
Daniel Guhl
Assistant Professor of Consumer Behavior, Humboldt University Berlin
Verifisert e-postadresse på hu-berlin.de - Startside