Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1003 | 636 |
h-indeks | 15 | 13 |
i10-indeks | 18 | 14 |
Offentlig tilgang
Vis alle0 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Daniel MuijsUniversity of SouthamptonVerifisert e-postadresse på soton.ac.uk
- Pamela SammonsDepartment of Education University of OxfordVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
- Chris BrownUniversity of SouthamptonVerifisert e-postadresse på soton.ac.uk
- Professor Qing GuUCL Centre for Educational Leadership, UCL Institute of EducationVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- harris almaCardiff Metropolitan UniversityVerifisert e-postadresse på cardiffmet.ac.uk
- Christopher DayProfessor of EducationVerifisert e-postadresse på nottingham.ac.uk
- Helen GunterManchesterVerifisert e-postadresse på manchester.ac.uk
- Darren A. BryantCurtin University, School of EducationVerifisert e-postadresse på curtin.edu.au
- David ReynoldsProfessor of Educational Effectiveness,University of SouthamptonVerifisert e-postadresse på soton.ac.uk