Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 534 | 437 |
h-indeks | 12 | 11 |
i10-indeks | 17 | 13 |
Offentlig tilgang
Vis alle13 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Noel EnyedyVanderbilt UniversityVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- Joshua DanishProfessor of Learning Sciences, Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Maggie DahnUniversity of California, IrvineVerifisert e-postadresse på uci.edu
- Virginia J. FloodAssistant Professor of Learning Sciences, University at Buffalo, SUNYVerifisert e-postadresse på buffalo.edu
- Dor ABRAHAMSONProfessor of Cognition and Development, University of California, BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- Francis SteenAssociate Professor of Communication, UCLAVerifisert e-postadresse på comm.ucla.edu
- Asmalina SalehIndiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Robb LindgrenUniversity of Illinois at Urbana-ChampaignVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Jarod KawasakiAssistant Professor, California State University, Dominguez HillsVerifisert e-postadresse på csudh.edu
- William SandovalHead, Dept of STEM Education, North Carolina State UniversityVerifisert e-postadresse på ncsu.edu
Følg
David DeLiema
Assistant Professor - University of Minnesota - Department of Educational Psychology
Verifisert e-postadresse på umn.edu - Startside