Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 413 | 214 |
h-indeks | 10 | 7 |
i10-indeks | 10 | 7 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Adam C. EarnheardtYoungstown State UniversityVerifisert e-postadresse på ysu.edu
- Paul HaridakisKent State UniversityVerifisert e-postadresse på kent.edu
- Robin HardinUniversity of TennesseeVerifisert e-postadresse på utk.edu
- S. Shyam SundarJimirro Professor of Media Effects & Director, Center for Socially Responsible AI, Penn StateVerifisert e-postadresse på psu.edu
- Anthony M. LimperosAssociate ProfessorVerifisert e-postadresse på uky.edu
- Artemio Ramirez Jr.University of South FloridaVerifisert e-postadresse på usf.edu
- Erin SumnerTrinity UniversityVerifisert e-postadresse på trinity.edu
- Cody T. HavardProfessor of Sport Commerce at The University of MemphisVerifisert e-postadresse på memphis.edu
- Nick Bowman (包尼克), he/him/hisSyracuse University, S.I. Newhouse School of Public CommunicationsVerifisert e-postadresse på syr.edu
- Shaun Marq AndersonAssociate Professor Professor of Organizational Communication, Loyola Marymount UniversityVerifisert e-postadresse på lmu.edu
- Jimmy SandersonTexas Tech UniversityVerifisert e-postadresse på ttu.edu