Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 10562 | 7181 |
h-indeks | 50 | 41 |
i10-indeks | 108 | 103 |
Offentlig tilgang
Vis alle40 artikler
3 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Kathryn GardnerUniversity of Central LancashireVerifisert e-postadresse på uclan.ac.uk
- Peter HenziUniversity of LethbridgeVerifisert e-postadresse på uleth.ca
- Vicki TariqProfessor of Teaching and Learning in Higher Education, University of Central LancashireVerifisert e-postadresse på uclan.ac.uk
- Eeske van RoekelTilburg University, Department of Developmental PsychologyVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Louise BarrettProfessor of Psychology, University of LethbridgeVerifisert e-postadresse på uleth.ca
- Richard E TremblayUniversity College Dublin and University of MontrealVerifisert e-postadresse på ucd.ie
- Luna C. Muñoz CentifantiUniversity of LiverpoolVerifisert e-postadresse på liverpool.ac.uk
- Michel BoivinCanada Research Chair in Child Development, professor of psychology, Laval UniversityVerifisert e-postadresse på psy.ulaval.ca
- Sarah CoyneBrigham Young UniversityVerifisert e-postadresse på byu.edu
- Frank VitaroProfessor of Psycho-education, University of MontrealVerifisert e-postadresse på umontreal.ca