Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1833 | 533 |
h-indeks | 22 | 12 |
i10-indeks | 33 | 14 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- M. Timm HoffmanLeslie Hill Chair of Plant Conservation, University of Cape TownVerifisert e-postadresse på uct.ac.za
- Sian SullivanProfessor of Environment and Culture, Bath Spa UniversityVerifisert e-postadresse på bathspa.ac.uk
- Tor A. BenjaminsenProfessor, Norwegian University of Life SciencesVerifisert e-postadresse på nmbu.no
- Ben CousinsInstitute for Poverty, Land and Agrarian Studies, University of the Western CapeVerifisert e-postadresse på plaas.org.za
- Thea Hilhorstworld bankVerifisert e-postadresse på worldbank.org
- Ian DurbachUniversity of St Andrews, University of Cape TownVerifisert e-postadresse på st-andrews.ac.uk
- Annika DahlbergAssociate Professor in Geography, Stockholms universityVerifisert e-postadresse på natgeo.su.se
- Lindsey GillsonPlant Conservation Unit, University of Cape TownVerifisert e-postadresse på uct.ac.za
- Gerardo BenitoScientist, Research ProfessorVerifisert e-postadresse på mncn.csic.es
- Blanca Adriana BoteroProfesor Asociado Doctor, universidad de MedellínVerifisert e-postadresse på udem.edu.co
- Yehouda EnzelProfesor of Earth Sciences, The Hebrew University of JerusalemVerifisert e-postadresse på mail.huji.ac.il
- Ofer DahanProfessor, The Ben Gurion University of the NegevVerifisert e-postadresse på bgu.ac.il
- Christoph KüllsTechnische Hochschule Lübeck (THL)Verifisert e-postadresse på th-luebeck.de
- Simon W Todd3Foxes Biodiversity SolutionsVerifisert e-postadresse på 3foxes.co.za
- Mike HannisSenior Lecturer in Ethics, Politics and EnvironmentVerifisert e-postadresse på bathspa.ac.uk
- Zander VenterNorwegian Institute for Nature ResearchVerifisert e-postadresse på nina.no
Følg
Richard F (Rick) Rohde
Andre navnRick Rohde, Richard Frederick Rohde
Rough Bounds Publishing
Verifisert e-postadresse på ed.ac.uk