Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 789 | 747 |
h-indeks | 14 | 14 |
i10-indeks | 15 | 14 |
Medforfattere
- Yang FengAdvertising Associate Professor in Artificial Intelligence, University of FloridaVerifisert e-postadresse på ufl.edu
- Chen LouAssociate Professor, Wee Kim Wee School of Communication and Information, Nanyang TechnologicalVerifisert e-postadresse på ntu.edu.sg
- Erin SchausterUniversity of Colorado BoulderVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- Marlene S. NeillBaylor UniversityVerifisert e-postadresse på baylor.edu
- Tian LuoDepartment of STEM Education & Professional Studies, Old Dominion UniversityVerifisert e-postadresse på odu.edu
- Sidharth MuralidharanAssociate Professor, Southern Methodist UniversityVerifisert e-postadresse på smu.edu
- Tianjiao(Grace) WangBradley UniversityVerifisert e-postadresse på bradley.edu
- Steven M. EdwardsProfessor, Temerlin Advertising Institute, Southern MethodistVerifisert e-postadresse på smu.edu
- Huan ChenUniversity of FloridaVerifisert e-postadresse på jou.ufl.edu
- Carrie La FerleProfessor, Southern Methodist UniversityVerifisert e-postadresse på smu.edu
Følg
Quan Xie
Assistant Professor of Advertising, Southern Methodist University
Verifisert e-postadresse på smu.edu - Startside