Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1049 | 238 |
h-indeks | 10 | 5 |
i10-indeks | 10 | 5 |
Offentlig tilgang
Vis alle0 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Benjamin HermalinUniversity of CaliforniaVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- Michael WeisbachProfessor of Finance, Ohio State UniversityVerifisert e-postadresse på fisher.osu.edu
- Thomas SteenburghOwen Graduate School of ManagementVerifisert e-postadresse på darden.virginia.edu
- Sanjog MisraUniversity of Chicago Booth School of BusinessVerifisert e-postadresse på chicagobooth.edu
- Puneet ManchandaIsadore and Leon Winkelman Professor, Professor of Marketing, Ross School of Business, University ofVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Andrew ChingProfessor, Carey Business School, Johns Hopkins UniversityVerifisert e-postadresse på jhu.edu
- Sridhar NarayananProfessor of Marketing, Stanford University Graduate School of BusinessVerifisert e-postadresse på stanford.edu
- Jaap E. WieringaUniversity of GroningenVerifisert e-postadresse på rug.nl
- Natalie MizikJ. Gary Shansby Professor of Marketing, University of Washington Foster School of BusinessVerifisert e-postadresse på uw.edu
- Robert HuckmanAlbert J. Weatherhead III Professor of Business Administration, Harvard UniversityVerifisert e-postadresse på hbs.edu