Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1106 | 855 |
h-indeks | 14 | 11 |
i10-indeks | 16 | 13 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Mark MorrisonSub-Dean Research, Faculty of Business, Charles Sturt UniversityVerifisert e-postadresse på csu.edu.au
- wyn morrisSenior Lecturer of ManagementVerifisert e-postadresse på aber.ac.uk
- Troy HeffernanUniversity of WollongongVerifisert e-postadresse på uow.edu.au
- Branka Krivokapic-SkokoAssociate Professor in ManagementVerifisert e-postadresse på csu.edu.au
- Brian GarrodProfessor of Marketing, Swansea UniversityVerifisert e-postadresse på swansea.ac.uk
- Andrew HenleyProfessor of Entrepreneurship and Economics, Cardiff UniversityVerifisert e-postadresse på cardiff.ac.uk
- Jodie KleinschaferLecturer in Marketing, Charles Sturt UniversityVerifisert e-postadresse på csu.edu.au
- Werner KunzProfessor of Marketing, University of Massachusetts BostonVerifisert e-postadresse på umb.edu
- Jan BreitsohlUniversity of GlasgowVerifisert e-postadresse på glasgow.ac.uk
- Jennifer TurnerProfessor of Cultural and Political GeographyVerifisert e-postadresse på uni-trier.de
- Chris DawsonProfessor, University of BathVerifisert e-postadresse på bath.ac.uk
- Paul L. BakerAssociate Professor, University of BathVerifisert e-postadresse på bath.ac.uk
- Robert BowenCardiff UniversityVerifisert e-postadresse på cardiff.ac.uk
- Kevin PartonStrategic Professor in the Institute for Land, Water and Society, Charles Sturt UniversityVerifisert e-postadresse på csu.edu.au