Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 8113 | 3701 |
h-indeks | 41 | 28 |
i10-indeks | 86 | 55 |
Offentlig tilgang
Vis alle10 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Enrico GandolfiKent State UniversityVerifisert e-postadresse på kent.edu
- Richard HartshorneProfessor of Instructional Design & Technology, University of Central FloridaVerifisert e-postadresse på ucf.edu
- Kara DawsonUniversity of FloridaVerifisert e-postadresse på coe.ufl.edu
- Erik W BlackUniversity of FloridaVerifisert e-postadresse på ufl.edu
- Karl W. KoskoProfessor, Kent State UniversityVerifisert e-postadresse på kent.edu
- P. David PearsonProfessor of EducationVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- Lindsay ThompsonAtrium Health Wake Forest BaptistVerifisert e-postadresse på wakehealth.edu
- Benjamin LokUniversity of FloridaVerifisert e-postadresse på ufl.edu
- Yong ZhaoUniversity of Kansas, University of Melbourne, University of Oregon, Michigan State UniversityVerifisert e-postadresse på ku.edu
- Punya MishraAssoc. Dean of Scholarship & Innovation, Mary Lou Fulton Teacher's College, Arizona StateVerifisert e-postadresse på asu.edu
Følg
Richard E. Ferdig
Summit Professor of Learning Technologies, Kent State University
Verifisert e-postadresse på kent.edu - Startside