Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1040 | 693 |
h-indeks | 15 | 14 |
i10-indeks | 17 | 15 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Sanne AkkermanUtrecht UniversityVerifisert e-postadresse på uu.nl
- Paulien C. MeijerRadboud University NijmegenVerifisert e-postadresse på docentenacademie.ru.nl
- Jan VermuntProfessor of Learning Sciences and Educational Innovation, Eindhoven University of TechnologyVerifisert e-postadresse på tue.nl
- Jan van TartwijkProfessor of Education, Utrecht UniversityVerifisert e-postadresse på uu.nl
- Maaike EndedijkProfessor Professional Learning & Technology, Universiteit TwenteVerifisert e-postadresse på utwente.nl
- Ilya ZitterAssociate Professor, HU University of Applied Sciences UtrechtVerifisert e-postadresse på hu.nl
- Renske de KleijnEducational researcher, Utrecht University (UMCU)Verifisert e-postadresse på umcutrecht.nl
- Mieke BrekelmansProfessor of Education, Utrecht University, The NetherlandsVerifisert e-postadresse på uu.nl
- MARTINEZ-FERNANDEZ J REINALDOUNIVERSIDAD AUTÓNOMA DE BARCELONAVerifisert e-postadresse på UAB.es