Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 8094 | 2975 |
h-indeks | 43 | 30 |
i10-indeks | 103 | 77 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Naomi WinstoneProfessor of Educational Psychology, University of SurreyVerifisert e-postadresse på surrey.ac.uk
- Karen GravettAssociate Professor, University of SurreyVerifisert e-postadresse på surrey.ac.uk
- Camille B. Kandiko HowsonCentre for Higher Education Research & Scholarship, Imperial College LondonVerifisert e-postadresse på imperial.ac.uk
- Namrata RaoLiverpool Hope UniversityVerifisert e-postadresse på hope.ac.uk
- Paulo Rogério Miranda CorreiaUniversidade de São PauloVerifisert e-postadresse på usp.br
- Roberto BertolaniProfessor emeritus of Zoology, University of Modena and Reggio EmiliaVerifisert e-postadresse på unimore.it