Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 56 | 53 |
h-indeks | 5 | 5 |
i10-indeks | 2 | 2 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Allyson Fiona HadwinProfessor, University of VictoriaVerifisert e-postadresse på uvic.ca
- Todd MilfordUniversity of Victoria, CanadaVerifisert e-postadresse på uvic.ca
- Philip H. WinneProfessor Emeritus & FRSC, Faculty of Education, Simon Fraser UniversityVerifisert e-postadresse på sfu.ca
- Aishah Bakhtiar, PhDPeter Underwood Centre for Educational Attainment, UTasVerifisert e-postadresse på utas.edu.au
- Jenna MittelmeierUniversity of ManchesterVerifisert e-postadresse på manchester.ac.uk
- Bart RientiesProfessor of Learning Analytics, Open University UK, Institute of Educational TechnologyVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Victoria L. MurphyThe Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Quan NguyenPostdoctoral Research Fellow in Educational Data ScienceVerifisert e-postadresse på umich.edu