Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 442 | 433 |
h-indeks | 10 | 10 |
i10-indeks | 11 | 10 |
Medforfattere
- Shakti ChaturvediAssociate Professor, REVA Business School, REVA University D.Phil (BHU)Verifisert e-postadresse på reva.edu.in
- Justin PaulProfessor- UPR, San Juan, USA; University of Reading, UKVerifisert e-postadresse på upr.edu
- Karan Nilesh RadiaNirma UniversityVerifisert e-postadresse på nirmauni.ac.in
- Dr. Pradeep KautishProfessor of Marketing | Institute of Management | Nirma University | Gujarat | IndiaVerifisert e-postadresse på nirmauni.ac.in
- Raffaele FilieriProfessor of Digital Marketing, Audencia, Audencia Business School, Department of Marketing, FranceVerifisert e-postadresse på audencia.com
- Dr. Manish DasAssistant Professor, Tripura UniversityVerifisert e-postadresse på tripurauniv.ac.in
- Dr. Amjad SuriHigher college of technologyVerifisert e-postadresse på hct.ac.ae
- Valdimar SigurdssonProfessor, Reykjavik University. Centre for Research in Marketing & Consumer PsychologyVerifisert e-postadresse på ru.is
- Linda D. HollebeekSunway University, Vilnius University, TalTech, Umea University, Lund University, U. of JohannesburgVerifisert e-postadresse på sunway.edu.my
- Jitendra NenavaniAssistant Professor, Somaiya Vidyavihar UniversityVerifisert e-postadresse på somaiya.edu
- Robin NunkooProfessor, University of MauritiusVerifisert e-postadresse på uom.ac.mu
Følg
Dr. Sonal Purohit
Associate Professor, Symbiosis Institute of Business Management, India
Verifisert e-postadresse på iima.ac.in