Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 975 | 807 |
h-indeks | 9 | 9 |
i10-indeks | 9 | 9 |
Offentlig tilgang
Vis alle6 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Ingrid OlsonThaddeus Bolton Professor of Psychology and Neuroscience,Temple UniversityVerifisert e-postadresse på temple.edu
- Vinod VenkatramanFox School of Business, Temple UniversityVerifisert e-postadresse på temple.edu
- Russell S. WinerProfessor of Marketing, New York UniversityVerifisert e-postadresse på stern.nyu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolVerifisert e-postadresse på anderson.ucla.edu
- Donna HoffmanThe George Washington University School of BusinessVerifisert e-postadresse på gwu.edu
- Thomas P NovakThe George Washington UniversityVerifisert e-postadresse på gwu.edu
- Nora S. NewcombeProfessor of Psychology, Temple UniversityVerifisert e-postadresse på temple.edu
- Jason CheinProfessor of Psychology, Temple UniversityVerifisert e-postadresse på temple.edu
- Eric J. JohnsonNorman Eig Professor of Business, Columbia Business School, Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på columbia.edu