Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4055 | 1128 |
h-indeks | 30 | 17 |
i10-indeks | 40 | 28 |
Offentlig tilgang
Vis alle7 artikler
5 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Diane Jass KetelhutProfessor-Teaching and Learning, Policy and Leadership, University of MarylandVerifisert e-postadresse på umd.edu
- Jody Clarke-MiduraUtah State UniversityVerifisert e-postadresse på usu.edu
- Douglas ClarkProfessor of Design Based Learning, University of CalgaryVerifisert e-postadresse på ucalgary.ca
- Cynthia M. D'AngeloAssistant Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Benjamin ErlandsonFounder and Principal, The Wolfbird StudiosVerifisert e-postadresse på thewolfbird.com
- Pratim SenguptaUniversity of CalgaryVerifisert e-postadresse på ucalgary.ca
- Edward DieterleEducational Testing ServiceVerifisert e-postadresse på ets.org
- Cecile FosheeEducation Fellow at Cleveland ClinicVerifisert e-postadresse på ccf.org
- André R. DenhamAssociate Professor of Instructional Technology, University of AlabamaVerifisert e-postadresse på ua.edu
- Stephen G. LambacherSchool of Social Informatics, Aoyama Gakuin University, Tokyo, JapanVerifisert e-postadresse på si.aoyama.ac.jp
Følg
Brian C Nelson
Professor of Educational Technology, Arizona State University
Verifisert e-postadresse på asu.edu