Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 6072 | 1714 |
h-indeks | 39 | 20 |
i10-indeks | 70 | 51 |
Offentlig tilgang
Vis alle14 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Susan GelmanHeinz Werner Distinguished University Professor of Psychology, University of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Timothy T. RogersProfessor of Psychology, University of Wisconsin-MadisonVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Karl S. RosengrenUniversity of RochesterVerifisert e-postadresse på rochester.edu
- Xiaojin ZhuProfessor in Computer Science at University of Wisconsin-MadisonVerifisert e-postadresse på cs.wisc.edu
- Martha W. AlibaliProfessor of Psychology, University of WisconsinVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Chris LawsonUW-MilwaukeeVerifisert e-postadresse på uwm.edu
- Douglas MedinProfessorVerifisert e-postadresse på northwestern.edu
- Anne RiggsWestern Washington UniversityVerifisert e-postadresse på wwu.edu
- Alison GOPNIKProfessor of Psychology, BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- Michael W. MorrisColumbia, Psychology and Graduate School of BusinessVerifisert e-postadresse på columbia.edu
- John D. ColeyNortheastern UniversityVerifisert e-postadresse på northeastern.edu
Følg
charles kalish
Emeritus Professor of Educational Psychology, university of Wisconsin Madison
Verifisert e-postadresse på wisc.edu