Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 9181 | 3934 |
h-indeks | 33 | 22 |
i10-indeks | 47 | 30 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Lucio LambertiAssociate professor of Marketing, Politecnico di Milano (Italy)Verifisert e-postadresse på polimi.it
- Debora BettigaAssistant Professor in Marketing, Politecnico di MilanoVerifisert e-postadresse på polimi.it
- Emanuele PizzurnoLiuc Università CattaneoVerifisert e-postadresse på liuc.it
- Raffaella ManziniLIUC Università CattaneoVerifisert e-postadresse på liuc.it
- Roberto VergantiStockholm School of Economics, Harvard Business School, and Politecnico di MilanoVerifisert e-postadresse på polimi.it
- Vittorio Chiesaprofessore di management, Politecnico di MilanoVerifisert e-postadresse på polimi.it
- UMBERTO BERTELEProfessor Emeritus of Strategy, Politecnico di MilanoVerifisert e-postadresse på polimi.it
- William YoungSustainability Research Institute, University of LeedsVerifisert e-postadresse på leeds.ac.uk
- Federico FrattiniFull Professor, Politecnico di Milano and Dean, POLIMI Graduate School of ManagementVerifisert e-postadresse på polimi.it
- Giovanni TolettiPolitecnico di MilanoVerifisert e-postadresse på polimi.it
- Daniel TytecaUniversité catholique de LouvainVerifisert e-postadresse på uclouvain.be
- Ilaria Dalla PozzaProfessor of Marketing, IPAG Business SchoolVerifisert e-postadresse på ipag.fr
Følg
Giuliano Noci
Professore di Strategy & Marketing, Politecnico di Milano
Verifisert e-postadresse på polimi.it - Startside