Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4459 | 2123 |
h-indeks | 21 | 20 |
i10-indeks | 28 | 27 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Laura PernaUniverity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på gse.upenn.edu
- Mandy Savitz-RomerHarvard UniversityVerifisert e-postadresse på gse.harvard.edu
- Matthew SoldnerUniversity of Maryland, American Institutes of Research, U.S. Department of EducationVerifisert e-postadresse på ed.gov
- Scott L. ThomasPresident, Sterling College, Craftsbury, Vermont USAVerifisert e-postadresse på sterlingcollege.edu
- Dawn R. JohnsonSyracuse UniversityVerifisert e-postadresse på syr.edu
- Elizabeth NiehausUniversity of Nebraska - LincolnVerifisert e-postadresse på unl.edu
- Tara NicolaHarvard UniversityVerifisert e-postadresse på g.harvard.edu
- Stephanie CarrollResearch InvestigatorVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Adam M. McCreadyAssistant Professor-in-Residence, University of ConnecticutVerifisert e-postadresse på uconn.edu
- Nicole Barone, PhDHarvard Graduate School of EducationVerifisert e-postadresse på gse.harvard.edu
- Sharon Fries-BrittUniversity of MarylandVerifisert e-postadresse på umd.edu
- Jeffrey F. MilemUniversity of California, Santa BarbaraVerifisert e-postadresse på ucsb.edu
- Reid BaileyProfessor of Systems Engineering, University of VirginiaVerifisert e-postadresse på virginia.edu
- Scott RadimerUniversity of HoustonVerifisert e-postadresse på uh.edu
- Adam Gismondi, Ph.D.Institute for Democracy & Higher Education, Tufts UniversityVerifisert e-postadresse på tufts.edu