Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 73 | 65 |
h-indeks | 5 | 5 |
i10-indeks | 3 | 2 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Nick KellyQueensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Les DawesProfessor Civil and Environmental Engineering, Qld University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Bronwen wade-leeuwenMacquarie University, STEAM EducatorVerifisert e-postadresse på mq.edu.au
- Mia O'BrienAssociate Professor School of Education, UniSQVerifisert e-postadresse på griffith.edu.au
- Fay HadleyAssociate Professor, Macquarie UniversityVerifisert e-postadresse på mq.edu.au
- Henk HuijserAssociate Professor Curriculum and Learning Design, Queensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Alistair BarrosProfessor at QUT | Head of School, School of Information SystemsVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Jason SternbergSenior Lecturer in Journalism, Media & Communication, Queensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Marc ClaràUniversitat de LleidaVerifisert e-postadresse på pip.udl.cat
- Andrew FletcherQueensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Nick RussellConsultant